Geen categorie

Website optimalisatie met fulfilment

Niet alleen in het proces van fulfilment moet alles perfect lopen, dit moet ook worden weerspiegeld op de website zodat de klant vertrouwen krijgt in het bedrijf en een fijne ervaring heeft. De klant hoeft niet perse precies te weten hoe en wat maar het is wel belangrijk dat hij genoeg weet. Met de hulp van deze dingen op je website zal jouw website er voor zorgen dat de omzet omhoog gaat.

Bezorg tijd

Zorg dat de bezorg tijd zo kort mogelijk is als dat mogelijk is maar ook dat de tijd aangegeven zo accuraat mogelijk is. Met korte bezorg tijden is er een grotere kans op impuls aankopen en zo zal er een grotere omzet kunnen worden gemaakt. Accuraat zijn is belangrijk voor een mogelijkheid op een terugkomende klant en de vertrouwen in het bedrijf. Ook kan het invloed hebben op de beoordelingen die het bedrijf krijgt.

Op de hoogte blijven

Tijdens het proces na de aankoop is het goed om de klant zoveel mogelijk informatie te geven als dat kan. Met een duidelijke weergave op de website zelf zorgt dat ervoor dat de klant op de desbetreffende website blijft en niet moet kijken bij externe bedrijven. De status van de producten ook nog eens te mailen zal er voor zorgen dat de klant precies weet wat er gebeurt bij de fulfilment van het bedrijf.

Afwerking

Door de gegevens goed neer te zetten voor het bedrijf zelf en voor de klant is de kans op problemen bij eventuele momenten met directe contact met de klant kleiner. Met deze aanpak kan de klant op de beste en snelste manier worden geholpen. Verder moet de contact manieren voor de klant makkelijk te vinden zijn op de website en er moeten meerdere mogelijkheden zijn. Zo kunnen zoveel mogelijk feedback momenten worden meegenomen en dit weer terug gekoppeld worden aan het fulfilment bedrijf.

Reacties uitgeschakeld voor Website optimalisatie met fulfilment